Artikkeli kansainväliseen huippujulkaisuun

Jyrki Suomalan ja Pekka Bergin artikkeli ”Brain’s Valuation Networks and Consumer Neuroscience Methods in the Fuzzy Front-End of Innovation” julkaistiin kansainvälisessä liiketaloustieteen teoksessa Biometrics and Neuroscience Research in Business and Management (toim. Luiz Mouthinho & Moran Cerf). Artikkeli käsittelee, kuinka Innomanin kehittämä Neurovalu7-työkalu(N7) auttaa yrityksiä huomioimaan asiakkaat ja loppukäyttäjät jo innovaatiotoiminnan alkuvaiheessa.

Artikkelissa tarkastellaan ihmisaivojen toimintaa päätöksenteossa sekä sitä, miten tätä tietoa voidaan hyödyntää innovaatioprosessin Front-End-vaiheessa. Erityisesti N7 tarjoaa menetelmän, jolla voidaan selvittää, kuinka yksilön mielihaluverkosto aktivoituu päätösaktivaattoreiden (MINÄ, ME, TUNNE, TIETO, TAVOITE, AISTIT ja EROTTAUTUMINEN) avulla.

Jyrki Suomalan edellinen kirja Ostavat Aivot -kirja keskittyi siihen, kuinka päätösaktivaattorit vaikuttavat markkinointiin ja myyntiin B2C-kontekstissa. Uusi artikkeli laajentaa tätä lähestymistapaa ja näyttää, miten samaa metodologiaa voidaan soveltaa innovaatiotoiminnassa sen Front-End-vaiheessa.

Artikkeli on suunnattu erityisesti yritysten ja organisaatioiden innovaatio- ja markkinointiviestinnän asiantuntijoille sekä tutkijoille.

Tutustu tarkemmin Neuropolku -palveluumme.

Varaa maksuton konsultointi

 

Tutustu Jyrki Suomalan ja Pekka Bergin artikkeliin Brain’s Valuation Networks and Consumer Neuroscience Methods in the Fuzzy Front-End of the Innovation Process