Myynnin ja markkinoinnin tarrautuvuus
Innomanin Jyrki Suomala vieraili Kuubi Oy:n Kuubilearns-tilaisuudessa torstaina 24.10.2024. Hän kertoi kuubilaisille, kuinka aivoystävällisellä tavalla voi edistää myynnin ja markkinoinnin tarrautuvuutta kohdeyleisöissä. Puheenvuoro herätti vilkasta keskustelua sekä esityksen aikana että sen jälkeen.
Huippuosaajat koolla
Kuubilearns on konsepti, jossa vaihtuvat markkinoinnin ja liiketoiminnan huippuosaajat vierailevat Kuubin Oy:n toimistolla puhumassa ajankohtaisista aiheista. “Oli ilo ja kunnia päästä kertomaan aivojen mielihyväverkostosta ja sen aktivaattoreista tälle innostuneelle asiantuntijajoukolle”, toteaa Jyrki Suomala
Kuubin blogissa on avattu tarkemmin Jyrki Suomalan esityksen sisältöä Seitsemän aktivaattoria, jotka vaikuttavat ostokäyttäytymiseemme
Jyrki Suomala puhumassa Kuubilearns -tilaisuudessa 24.10.2024.
Kiinnostuitko?
Tutustu tarkemmin Neuropolku-palveluumme