Neste-konsernin palveluliiketoiminta kehittyy uusien ideoiden kautta. Täysin uudenlaisen idean kehittäminen on vaativaa: toisaalta täytyy vapautua vanhoista kaavoista, toisaalta taas tarvitaan työvälineitä ja uusia ajatusmalleja, joiden avulla kehittäminen helpottuu. Neste pyysi Innomanin apuun radikaalin innovaation arvioimiseen ja kehittämiseen. Prosessissa hyödynnettiin myös neurotieteen oppeja ihmisen käyttäytymisestä.
Saatat pitää myös näistä Innovaatiopalvelut-aiheen artikkeleista:
21.1.2025
Trumpin virkaanastujaispuhe aktivoi aivoja suureen seikkailuun
Tuore Innomanin analyysi paljastaa, miten Trumpin virkaanastujaispuhe aktivoi aivoja – ”Seuraavan suuren seikkailun kutsu kaikuu sielustamme”
15.1.2025
Johtamisen kolme peruspilaria
Miksi kehitämme uusia johtamisen malleja? Siksi, koska tavoittelemme vaikutuksia. Haluttujen vaikutusten perusteella rakennetaan strategia.
5.11.2024
Kuubilearns kokosi luovat asiantuntijat neurotiedon äärelle
Jyrki Suomala kertoi kuubilaisille, kuinka aivoystävällisellä tavalla voi edistää myynnin ja markkinoinnin tarrautuvuutta kohdeyleisöissä.
31.10.2024
Tuloksekas strateginen B2B-myynti – Tunnista avainhenkilöiden päätöksentekoprofiilit
Päinvastoin kuin B2C-myynnissä, myynti B2B:ssä ei ole vain yksittäinen tapahtuma, vaan jatkuva prosessi, joka tähtää pitkäaikaisten asiakassuhteiden luomiseen ja ylläpitämiseen.