Innomanin neuroliiketoiminnan asiantuntija Jyrki Suomalan kirja Ostavat aivot on julkaistu. Kirja vastaa erityisesti kahteen kysymykseen:
- Mitä uusin aivotutkimus ja sen sovellukset kertovat meille siitä, miten ihminen tekee ostopäätöksiä nykyisessä markkinaympäristössä?
- Miten voidaan vaikuttaa aivojen aktivaattoreihin, herättää aivojen mielihaluverkosto ja saada yksilö tekemään ostopäätöksiä, jotka tämä kokee merkityksellisinä?
Kirja on suunnattu viestinnän, markkinoinnin ja myynnin ammattilaisille, innovaatiohenkilöstölle sekä palvelu- ja tuotekehittäjille. Teos sisältää yleistajuisia ja havainnollistavia tapausesimerkkejä eikä edellytä ennakkotietoa aivotutkimuksesta.
Kirjan sisältöjen pohjalta on kehitetty Innomanin Neurovalue7 -työkalu, jonka avulla yritykset voivat arvioida ja kehittää omaa osaamistaan aivoystävällisellä tavalla asiakasrajapinnassa.
Kuuntele podcast kirjasta
Listen the webinar dealing with the book
Kehitetään yhdessä liiketoimintaanne ostaville aivoille!
Varaa ilmainen konsultaatio ja tilaa kirja
Jyrki Suomala (KT, YTM) ratkoo yritysten ongelmia neurotieteen avulla. Tieteen ja liiketoiminnan rajapinnalla toimiva Laurea-ammattikorkeakoulun yliopettaja ja Oulun yliopiston dosentti on myös viettänyt pitkiä aikoja tutkijana Kalifornian yliopistossa Santa Barbarassa. Hän toimii myös neuroliiketoiminnan asiantuntijana Innoman Oy:ssä. Tämä on Suomalan kolmas tietokirja.