Ajankohtaista

19.2.2024
Innoman mukana ”Ratkaisuja rakentamisen tulevaisuuteen – seminaarissa”

Ratkaisuja rakentamisen tulevaisuuteen -seminaarissa Vantaalla 15.2.2024 perehdyttiin aiheeseen lainsäädännön, alan tutkimuksen ja innovatiivisten ratkaisujen näkökulmasta.

Lue lisää
5.1.2024
Ostavat aivot

Innomanin neuroliiketoiminnan asiantuntija Jyrki Suomalan kirja Ostavat aivot on julkaistu.

Lue lisää
25.8.2023
Yritysten kehittämispalvelut (ELY Kehpa) lakkautetaan

Yritysten kehittämispalvelut lakkautetaan vuoden 2024 alusta alkaen hallitusohjelman mukaisesti.

Lue lisää
25.8.2023
Hae ELY- tai Business Finland -rahoitusta

Haetko yrityksellesi uutta suuntaa tai kasvua merkittävällä ja kokonaisvaltaisella liiketoiminnan kehittämishankkeella?

Lue lisää
29.3.2023
Pekka Bergistä Kauppakamarin hyväksymä Advisory Board (HAB) asiantuntija

Kauppakamarin Hyväksytty Advisory Boardin jäsen (HAB) -valmennus pätevöittää Pekka Bergin toimimaan tehokkaana Advisory Boardin jäsenenä.

Lue lisää
12.3.2023
Innoman digitalisoi palvelujaan

Innomanin asiantuntijapalveluiden digitalisointi -hanke luo pohjaa Innoman Oy:n kansainväliselle kasvulle kehittämällä digitalisointiin pohjautuvaa hybridiliiketoimintamallia.

Lue lisää
12.1.2023
Tulevaisuuden kilpailukyky luodaan ekosysteemeissä

Innoman Oy:n hallituksen puheenjohtajan, tekniikan tohtori Pekka Bergin artikkeli ”Innovaatiojohtamisen kaksi näkökulmaa” julkaistu Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun julkaisussa Vetovoimaa ja kestävää tuottavuutta Etelä-Savon yrityksiin.

Lue lisää
22.3.2022
Kasvumallipolku – konkretiaa vai konsultin kaunopuhetta?

Kasvumallipolku – konkretiaa vai konsultin kaunopuhetta? Louhelle arvokas apu strategiatyöstä Louhi Net Oy:llä oli laajentamassa liiketoimintaansa uusille urille. Tuore liiketoiminta-alue piti määritellä tavalla, joka muodostaa menestyspohjan sekä mahdollisuuden reagoida jatkossa markkinoiden muutokseen ja tuotekehitykseen. Innoman käytti työkalupakistaan Liiketoiminnan Kiihdytyslaboratorio -metodia, joka on konkreettinen ja henkilökohtainen sparraus sekä asiakkaan mukaan muokkautuva palvelu. Organisaatioon jäi arvokasta oppia … Lue lisää

Lue lisää