Blogi

Jyrki Suomala 31.10.2024
Tuloksekas strateginen B2B-myynti – Tunnista avainhenkilöiden päätöksentekoprofiilit

Päinvastoin kuin B2C-myynnissä, myynti B2B:ssä ei ole vain yksittäinen tapahtuma, vaan jatkuva prosessi, joka tähtää pitkäaikaisten asiakassuhteiden luomiseen ja ylläpitämiseen.

Lue lisää
Venla Berg 30.9.2024
ERP-projektissa on johdettava muutosta!

ERP-projekti epäonnistuu, jos et johda muutosta. Muutoksen johtamisessa päävastuu on yrityksen johdolla ja esihenkilöillä. Hyvin rakennettu projektiorganisaatio ja oikea resursointi mahdollistaa osaltaan onnistuneen projektin.

Lue lisää
Arto Ranta-Eskola 24.8.2024
Innovaatio ei ole sadan metrin pikapyrähdys vaan ultramaraton

Sana innovaatio sekoittuu arkikielessä usein sanan idea kanssa. Ideointi on olennainen osa innovaatiotoimintaa, mutta se on vain prosessin alkuvaihe.

Lue lisää
Venla Berg 20.5.2024
Tule, tule hyvä ERP-projekti, älä tule huono ERP-projekti!

ERP-ratkaisu ei itsessään ratkaise yrityksen ongelmia ja kehittämistarpeita eikä tuota liiketoiminnallisia hyötyjä. Hyödyt tulevat toimintamallien ja prosessien muutoksesta, oikein hoidetusta muutosjohtamisesta sekä onnistuneesta projektijohtamisesta.

Lue lisää
Pekka Berg 18.3.2024
Älä innovoi yksin – Innovoi kumppanien kanssa

Suomessa on ainutlaatuinen innovaatioekosysteemi, jossa Business Finlandilla on keskeinen rooli. Tämä tukee yritysten verkottunutta innovaatiotoimintaa ja synnyttää näin Suomeen uusia työpaikkoja. Petteri Orpon hallitus lisää TKI-rahoitusta neljän hallitusvuoden aikana 2023-2027 yli miljardi euroa.

Lue lisää
Päivi Klinga 15.2.2024
Työnohjaus osaksi muutoksen johtamista

Ohjatut työnohjaustapaamiset tuovat mahdollisuuden tarkastella työtä, sen tekemistä ja siihen liittyviä vuorovaikutussuhteita, ajatuksia, tunteita ja tuntemuksia turvallisessa ympäristössä.

Lue lisää
Venla Berg 10.11.2023
Mistä on hyvä ERP-myyjä tehty?

Yksi vaativimmista myynnin muodoista on ERP-järjestelmän myynti.

Lue lisää
Päivi Klinga 8.10.2023
Johda merkitystä, yhdessä tekemistä ja tulevaisuuden uskoa

Tulevaisuus tehdään tämän päivän päätöksillä. Minne haluamme mennä? Missä on mahdollisuuksia? Mitä muutamme – minkä pidämme ennallaan? Mikä tekee meistä kiinnostavan ja erityisen? Kun tulevaisuuden suunta on selvillä, strategia ja visio kirkastettu, alkaa koko organisaation muutosmatka.

Lue lisää